Licitació 2018

Convocatòria per a l'adjudicació de l'ocupació temporal mitjançant concessió administrativa de set dependències de la Universitat d'Alacant.

El dia 23 d'octubre de 2018 es va publicar en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana el concurs públic per a l'adjudicació de concessió administrativa de domini públic de set dependències de la Universitat d'Alacant.

Publicació en el DOGV

Termini de presentació de sol·licituds: des del 24 d'octubre fins al 7 de novembre de 2018.

Per a presentar la sol·licitud a aquesta convocatòria heu d'emplenar el següent formulari i presentar la documentació associada que s'especifica en la convocatòria.

Formulari de sol·licitud

Model de declaració jurada

Llistat definitiu d'admesos

Acta provisional d'adjudicació dels espais