SALVADOR COLL (CPI) ASSUMEIX EL CÀRREC DE PRESIDENT DE LA XARXA DE PARCS CIENTÍFICS DE LA COMUNITAT.

REPCV1
REPCV2
REPCV3

Valoren positivament el treball conjunt per a visibilizar els parcs com a agent fonamental per al canvi de model productiu a la Comunitat

Alacant, 28 de juny de 2019. La xarxa de parcs científics de la Comunitat Valenciana (rePCV) ha celebrat avui en les instal·lacions del Parc Científic d'Alacant la seua reunió anual, en la qual ha pres possessió del càrrec de president Salvador Coll, director de la Ciutat Politècnica de la Innovació (CPI), Parc Científic de la Universitat Politècnica de València.

A la reunió han assistit els màxims representants de tots els parcs científics valencians, vinculats a les universitats públiques de València, Politècnica, UMH, Jaume I de Castelló i Universitat d'Alacant.

Durant la trobada s'han valorat les diferents accions empreses durant l'últim any amb les diferents administracions per a afavorir la tasca principal dels parcs científics com a agent fonamental en el canvi de model productiu de la Comunitat Valenciana.

Salvador Coll ha assenyalat que %u201Centre altres assumptes, s'ha acordat l'organització d'una sèrie d'esdeveniments conjunts per a sumar esforços i donar major visibilitat als parcs científics valencians. D'entre ells, destaca l'organització de fòrums sectorials i una gala de lliurament de premis a les empreses vinculades a parcs científics que hagen destacat per la seua capacitat investigadora i d'innovació%u201D.

En la reunió també s'ha procedit a la renovació dels càrrecs directius de la xarxa. A més del càrrec de president de la rePCV assumit per Salvador Coll, director del Parc Científic de la UPV, s'ha nomenat en els càrrecs de vicepresident i secretari %u2013 tresorer a David Cabedo del Parc Científic de la Universitat Jaume I de Castelló i Olga Francés, gerent del Parc Científic d'Alacant, respectivament.