Programa propi de doctorats industrials de la UA

docind1
docind2
docind3

La vicerectora de Recerca i transferència del conocmiento de la UA, Amparo Navarro i el seu director del secretariat de Recerca, Juan Mora, han presentat a les empreses vinculades al parc el programa propi de la UA per a la realització de doctorats industrials.

Segons Juan Mora, les ajudes, destinades a la formació predoctoral en empreses tenen per objecte promoure la formació predoctoral en col·laboració amb empreses, mitjançant el finançament d'actuacions que faciliten:

En concret són set ajudes per a projectes o contractes a distribuir indistintament, depenent de les sol·licituds presentades, entre les següents modalitats:

Modalitat A: Ajudes per a contractes predoctorales cofinançats entre la Universitat d'Alacant i una empresa.

Modalitat B: Ajudes per al finançament de projectes de R+D+I que donen lloc a una tesi amb esment de "Doctorat Industrial"

Actuació financiada per: