Labaqua es vincula al Parc Científic d'Alacant

Amb la incorporació de la Labaqua, ja són vint les empreses vinculades al parc científic de la UA.

Alacant, 25 d'octubre de 2019.

Manuel Palomar, rector de la Universitat d'Alacant i president de la Fundació Parc Científic d'Alacant i Coral Robles, consellera delegada de Labaqua han signat avui el contracte pel qual l'empresa alacantina es vincula al Parc Científic d'Alacant.

LABAQUA és una empresa de serveis especialitzada en consultoria, laboratori d'anàlisi i solucions ambientals, que ofereix a tots els seus clients un servei adaptat segons les seues necessitats específiques, complint uns estàndards de qualitat i rapidesa, fruit del treball que realitza dia a dia l'equip humà que forma la companyia.

Labaqua, amb la seua vinculació al parc, s'incorpora a un ecosistema d'empreses intensives en coneixement i que comparteixen una visió de futur centrada en la innovació i en la transferència de talent des de la Universitat d'Alacant.

A més, des de Labaqua s'apostarà pel treball conjunt amb grups de recerca de la UA mitjançant les activitats generades des del parc científic, a més d'intensificar la seua col·laboració amb els Serveis Tècnics de Recerca de la universitat.

Coral Robles, consellera delegada de Labaqua, ha assenyalat que amb la seua vinculació %u201Cli donarem un major caràcter científic a la nostra activitat i apostarem encara més per la cerca de talent en la comunitat universitària, desenvolupant coneixement de forma conjunta%u201D. Coral Robles va assenyalar que %u201Cen l'actualitat ja comptem amb dos doctorats industrials amb la UA, un sobre microplásticos en aigües de consum i un altre d'aplicació de metagenómica en el Medi ambient. La nostra idea és continuar enfortint la nostra relació científica amb la UA%u201D.

Per la seua banda, Manuel Palomar, President de la Fundació Parc Científic d'Alacant i Olga Francés, gerent d'aquesta institució, han mostrat la seua satisfacció perquè el Parc Científic d'Alacant se segueix consolidant com una realitat capaç d'atraure a importants empreses com Labaqua que tenen una clara vocació científica i innovadora i que troben en els serveis que ofereix el parc un aliat en el seu desenvolupament innovador.