JORNADA CDTI FINANÇAMENT PIMES I EMPRENEDORS 2019 NEOTEC

Recentment s'ha aprovat la convocatòria 2019 del Programa NEOTEC, dotada enguany amb 25 M%u20AC, amb la qual el Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI) -organisme adscrit al Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats- recolza projectes empresarials que requerisquen l'ús de tecnologies o coneixements desenvolupats a partir de l'activitat investigadora, en els quals l'estratègia de negoci es base en el desenvolupament de tecnologia pròpia.

El dilluns, 10 de juny, a les 12.30 hores, el PARC CIENTÍFIC D'ALACANT organitza juntament amb CDTI una jornada informativa sobre les iniciatives de suport a Emprenedors i Pimes Innovadores, on CDTI presentarà la nova convocatòria NEOTEC 2019.

Podeu sol·licitar una reunió amb CDTI per a consultar qualsevol dubte més particular, marcant la casella corresponent en el formulari d'inscripció abans del 6 de juny.

INSCRIPCIÓ