Gestimed confia en Nouss Intelligence per a optimitzar els seus processos de negoci

Recentment, Gestimed i Nouss van signar un acord perquè Nouss adapte els seus motors d'intel·ligència artificial per a donar suport als processos de negoci de Gestimed. L'objectiu és optimitzar aquests processos millorant la seua eficiència, escalabilitat i sostenibilitat, contribuint decisivament al procés de transformació digital de Gestimed.

Gestimed, referent en serveis al sector financer i real state.

Gestimed és una empresa amb més de 25 anys d'experiència oferint serveis professionals dins del sector financer i real estigues. Actualment, opera de manera directa a Espanya i Portugal amb una cartera de clients composta per prestigiosos fons d'inversió, grans gestores d'actius, family office, Socimis i entitats financeres nacionals i internacionals entre altres. Alguns dels principals serveis oferits per Gestimed als seus clients són Servicing & BPO, real asset management, collections, law firm i procuradoratge i real state.

El projecte: automatització de processos mitjançant motors d'intel·ligència artificial.

Fernando Geijo, CEO de Gestimed, considera que: «des de fa anys la tecnologia està molt present en el nostre dia a dia; no podem concebre el nostre entorn sense tenir un telèfon mòbil sense accés a internet, o sense televisors intel·ligents a les nostres cases%u2026 En un àmbit empresarial, la tecnologia, i el seu consegüent desenvolupament, és clau per a aportar de manera contínua millores d'eficiència, qualitat, sostenibilitat i seguretat. En Gestimed apostem per aquesta mena d'avanços tecnològics i aquest projecte és un clar exemple d'això«.

Per part de Nouss, la seua CEO Fernando G. Guerrero comenta que: «per a Nouss és fonamental ajudar els nostres clients a millorar la seua productivitat i el seu nivell de qualitat de servei. Aquest projecte amb Gestimed suposa per a nosaltres l'oportunitat de créixer i aplicar els nostres motors d'intel·ligència artificial existents a un nou i important vertical de gran dinamisme en el mercat. Nouss també desenvoluparà, com a part d'aquest projecte, nous components que donaran suport a l'automatització de processos de gestió que requerisquen tant de recursos interns com externs«.