El PCA col·labora amb la UA en el programa GENNERA de reptes d'empreses a estudiants

Inscripció

• ¿ Què és?

GENNERA és una iniciativa promoguda pel Centre d'Ús de la Universitat d'Alacant, en col·laboració amb el Parc Científic Alacant, que cerca crear un espai d'innovació estratègica entre empreses referents de la província i estudiants i egressats de la pròpia Universitat.

A través de GENNERA, les empreses participants definiran i traslladaran, als estudiants i egressats, els grans reptes estratègics als quals s'enfrontaran en els pròxims anys. Els participants, després de rebre una formació específica i pràctica, crearan grups de treball per a la generació de solucions i escenaris d'oportunitat dirigits als reptes llançats per les empreses.

• ¿ Què t'emportes en participar en GENNERA?

Dins de l'esquema de treball del programa GENNERA trobem 20 hores de formació específica en innovació i sessions de treball en grup. A més del coneixement sobre metodologia, aprendràs a desenvolupar projectes d'innovació estratègica, milloraràs la teua capacitat de treball en equip i potenciaràs les teues habilitats comunicatives en contacte directe amb els equips d'innovació de les empreses participants.

• ¿ Qui pot participar en el programa?

Per a aquesta tercera edició contemplem un total de 35 participants, els quals podran ser tant alumnes actuals com egressats de la Universitat d'Alacant.

Per a poder participar en el programa és imprescindible poder acudir a les sessions de treball que es desenvolupen al llarg del programa (veure %u201CDesenvolupament del programa%u201D més a baix).

• ¿ Com se seleccionen els participants?

El procés d'inscripció estarà obert fins al dia 9 d'octubre de 2020. La selecció de participants es durà a terme mitjançant entrevistes individuals amb els interessats en format virtual.

Per a inscriure's, els participants deuran:

• Emplenar el formulari d'inscripció.
  • Enviar un vídeo explicant els motius pels quals volen participar en aquesta nova edició de GENNERA al correu ideas@ua.es
  • Desenvolupament del programa
  • Inscripcions i selecció de participants: fins a 9 d'octubre de 2020.
  • Sessió inicial amb els participants: 15 d'octubre de 2020 (a la vesprada)
  • Presentació i primera sessió de treball entre empreses i participants: 20 d'octubre de 2020 (a la vesprada)
  • Sessions de capacitació en habilitats per a la innovació:
    • 22 d'octubre (16.00-21.00)
    • 29 d'octubre (16.00-21.00)
    • 5 de novembre (16.00-21.00)
    • 12 de novembre (16.00-21.00)
  • Mentorización i sessions grupals de treball entorn del repte: fins a 15 de desembre de 2020 (a la vesprada)
  • Presentació final: 17 de desembre de 2020 (a la vesprada)
Per a qualsevol dubte respecte al programa, no dubtes a contactar amb Israel Pastor o Pep Rubio.

Telèfon: 96590 3915
Correu: insercion.laboral@ua.es
Ubicació: Aulari 1, Observatori d'Inserció Laboral

Aquesta acció es realitza amb la col·laboració de l'Agència Valenciana de la Innovació