El Parc Científic de la Universitat d'Alacant incorpora a la tecnològica T2MAD al seu ecosistema innovador

T2MAD2
T2MAD1

Amb la incorporació de la T2MAD, ja són 21 les empreses vinculades al parc científic de la UA.

Alacant, 28 de gener de 2020.

Manuel Palomar, rector de la Universitat d'Alacant i president de la Fundació Parc Científic d'Alacant i Miguel Campoy, Conseller Delegat de T2MAD han signat avui el contracte pel qual l'empresa amb seu social a Madrid es vincula al Parc Científic d'Alacant.

T2MAD és una start-up tecnològica especialitzada a facilitar l'accés i protecció a actius físics i digitals. T2Mad ofereix amb T2Core l'única solució integral que suporta la transició al món físic dels documents electrònics; garantint la integritat, traçabilitat i inalterabilitat d'una manera transparent per a l'organització, i amb una integració mínima. Per a això es recolza en dues tecnologies principals: marca d'aigua digital i blockchain.

T2MAD, amb la seua vinculació al parc, s'incorpora a un ecosistema d'empreses científic tecnològiques que comparteixen una visió de futur centrada en la innovació i en la transferència de talent des de la Universitat d'Alacant.

Manuel Palomar, president de la Fundació Parc Científic d'Alacant ha assenyalat que amb %u201Cla incorporació de T2MAD es continua consolidant al parc científic un ecosistema digital i tecnològic molt potent per a la província d'Alacant%u201D.

Miguel Campoy, conseller delegat de T2MAD ha valorat molt positivament la seua vinculació al parc %u201Cper les enormes possibilitats que ofereixen els grups d'investigació de la UA per a les empreses, en temes tan estratègics per a nosaltres amb la IA, així com en la nostra cerca contínua de sinergies amb empreses tecnològiques%u201D