El Parc Científic d'Alacant i la UA acullen la VII Conferència internacional de gestió administrativa i financera en les institucions d'educació superior

confsuma1
confsuma2

Alacant, 18 de setembre de 2019. Més de 50 professionals d'universitats llatinoamericanes es reuneixen des d'avui fins a divendres que ve a Alacant per a promoure l'intercanvi d'experiències i socialitzar les bones pràctiques associades a la modernització de la gestió financera en Institucions d'Educació Superior (IES) per a augmentar l'eficiència en la gestió de les universitats i replicar aquelles que hagen sigut implementades obtenint bons resultats.

Aquesta edició està especialment enfocada a compartir processos d'emprendimiento i transferència de coneixement entre universitat i empresa. Així, s'exposaran casos d'èxit com el de la Universitat de Santander Colòmbia, que impartirà una conferència titulada: "L'ecosistema emprenedor com a suport a la gestió administrativa i financera de la universitat industrial de Santander" o el de la Universitat Nacional Nord-oest d'Argentina "Crograma joves emprenedors i creació d'unitats de negocis".

El president de la xarxa de parcs científics de la Comunitat Valenciana, Salvador Coll participarà també en la conferència per a traslladar el model valencià d'innovació i transferència de les universitats públiques valencianes.

L'últim dia, s'ha reservat per a conèixer in-situ el Parc Científic d'Alacant. El seu gerent, Olga Francés, acompanyarà als participants en la Conferència a conèixer els serveis del propi parc, així com els serveis tècnics de recerca amb què explica la UA i a compartir de primera mà l'experiència de diverses de les empreses instal·lades en el parc.

Actuació financiada per: