El Manchester City "fitxa" a una EBT de la Universitat d'Alacant per a millorar la gestió global dels seus esdeveniments

La spin-off Nouss Intelligence, vinculada al Parc Científic d'Alacant, ha sigut triada per a desenvolupar aquest prestigiós programa creat per a transformar la indústria del futbol

Alacant. Divendres, 5 de juliol de 2019

El Manchester City Football Group ha seleccionat a Nouss Intelligence SL, Empresa de Base Tecnològica (EBT) sorgida a partir de la Universitat d'Alacant, i vinculada al Parc Científic d'Alacant, única empresa espanyola d'entre els 11 finalistes del City Startup Challenge al que es van presentar més de 230 empreses de 37 països de tot el món.

El City Football Group està involucrat en múltiples negocis relacionats amb el futbol sent propietari únic de clubs com el Manchester City (UK), New York City (USA), Melbourne City (Austràlia) i accionista notable d'uns altres com el Girona Futbol Club S.A.D. a Espanya, així com centres de desenvolupament de talent esportiu en diferents ciutats del món.

Segons Andrew Gilligan, Head of Research & Insights del City Football Group, %u201CEl City Football Group està entusiasmat pel potencial de Nouss per a transformar la manera en què funciona la nostra organització%u201D.

Nouss ha sigut una de les empreses guanyadores en la fase final a Manchester, que va tenir lloc en l'última setmana de juny, en les instal·lacions del City Football Academy, un dels centres d'entrenament i gestió esportiva més avançats del món. El grup anglés ha triat la solució proposada per NOUSS, ja que està especialment dissenyada per a millorar la gestió global dels recursos requerits per a l'organització, gestió i seguiment dels esdeveniments que es duen a terme en les instal·lacions gestionades pel de el Manchester City Football Group.

Per a Fernando Guerrero, CEO de Nouss Intelligence, %u201CAquest programa representa per a Nouss l'oportunitat d'adaptar les nostres tecnologies de planificació intel·ligent a organitzacions dedicades a la gestió de grans esdeveniments multitudinaris, no solament trobades de futbol, sinó qualsevol esdeveniment esportiu, cultural, polític, etc., la qual cosa pot ampliar enormement el mercat potencial de Nouss, tant a Espanya com a tot el món%u201D.

Nouss Intelligence proporciona serveis d'alt valor afegit basats en l'aplicació de tècniques d'intel·ligència artificial, que resolen eficaçment complexos problemes de planificació de recursos, tasques i procediments d'empreses d'amplis sectors del mercat. L'empresa sorgeix originalment mitjançant la generalització d'un projecte de recerca d'un equip d'investigadors del Grup d'Informàtica Industrial i Xarxes de Computadors de la Universitat d'Alacant els qui, basant-se en la seua extensa experiència en el desenvolupament de sistemes automatitzats de control, han adaptat aquesta recerca per al disseny i desenvolupament d'un planificador intel·ligent de procediments de manteniment per a sistemes CMMS, a partir dels coneixements previs i la tecnologia desenvolupada per aquest grup de recerca.