El director del Centre Investigació de la Comissió Europea participa demà en el Fòrum Innotransfer sobre tecnologia organitzat pels parcs científics valencians

L'emprenedor Andrés Torrubia, Daniel Sáez, director de l'ITI i Elena Uviedo de l'AVI completen els ponents del fòrum organitzat pel Parc Científic d'Alacant amb la col·laboració de l'Agència Valenciana de la Innovació

Alacant, 25 de novembre de 2020

Demà, 26 de novembre de 2020, a les 09.00 hores, i coordinat pel Parc Científic d'Alacant, se celebra el Fòrum Sobre Tecnologies Habilitadores on Mikel Landabaso, director del Centre Investigació de la Comissió Europea, presentarà S4 com a marc de referència per a fomentar les tecnologies habilitadores. Per part seua, la Cap d'Unitat d'Innovació, especialitzada en digitalització, de l'Agència Valenciana de la Innovació (AVI) Elena Uviedo, presentarà les conclusions del Comitè estratègic d'innovació especialitzat en tecnologies habilitadores.

Daniel Sáez, director de l'ITI, intervindrà amb una ponència sota el títol Tecnologies habilitadores, claus per a generar economies avançades i benestar social i el reconegut emprenedor alacantí Andrés Torrubia comptarà la seua experiència sobre el sector tecnològic, l'emprenedoria i les relaciones empresa universitat.

El Fòrum INNOTRANSFER Tecnologies Habilitadores compta amb la col·laboració dels principals agents del territori com són Districte Digital, la Fundació Ellis, Alicantec, AITEX, INESCOP, AIJU, ITI, Valmetal, Fepeval, Jovempa, Torre Juana, etc. i s'ha realitza gràcies a la col·laboració de l'Agència Valenciana de la Innovació (AVI)

INNOTRANSFER és una iniciativa multisectorial d'innovació oberta i gestió col·lectiva que té com a objectiu impulsar la innovació en sectors econòmics clau per a la Comunitat Valenciana donant suport a la seua Estratègia Regional d'Innovació i Especialització Intel·ligent.

Després de la jornada, s'obri un període de generació i foment del diàleg entre investigadors i empreses, amb dues fases. La primera consistent en l'elaboració i circulació d'Expressions %u201Cd'Interès%u201D, que arreplegaran necessitats concretes d'empreses i oportunitats específiques promogudes pels investigadors. La segona, pretén detectar oportunitats mitjançant %u201CMatching%u201D i la posada en contacte entre les parts per a activar la seua col·laboració. Aquest procés és operat per associacions empresarials i unitats de suport a la innovació de centres de coneixement.

INNOTRANSFER conjumina els esforços de les principals associacions empresarials de la CV, universitats públiques, parcs científics, Instituts Tecnològics de REDIT i entitats dinamitzadores de l'ecosistema de start-ups

Tota la informació de l'esdeveniment, així com les inscripcions del mateix es poden realziar en la web Innotransfer.org