Dropi

Som un equip jove, compromès i resolutiu. Creiem en el treball ben fet i és per això que confiem a compartir les nostres inquietuds i col·laborar a cercar solucions.

La unió d'analistes de dades, experts en turisme i empresa, investigadors de sectors sostenibles i desenvolupadors de producte acreditats, configuren el team dropi.

Afermats en el segle XXI sembla esvair-se el concepte de sensibilització mediambiental per a prendre més força la responsabilitat mediambiental. Ens trobem en un moment de transició del concepte passatger i modal de la marca a l'exigència d'actuacions i solucions tangibles en l'entorn social, respecte mediambiental i sostenibilitat. Els compromisos dels grups d'interès van més enllà d'una visió i els models de gestió empresarial exigeixen elements i decisions en aquesta línia.

Els col·lectius sensibilitzats, i la societat en general, han exigit regulacions al llarg de molt de temps i han aconseguit impulsar als equips de direcció a posar en marxa mesures importants en format acords i, en poc temps, disposarem de legislacions i acords d'àmbit internacional, com l'aconseguit en el Cim del Clima de París al desembre de 2015. És per això que hem d'estar preparats i començar a escometre pràctiques de responsabilitat social.

La proposta de dropi davant aquesta demanada concreta és la creació de gentileses hidrosolubles en format monodosis, nascuts de la investigació sostenible i el compromís amb el medi ambient, sense oblidar la qualitat i experiència exigida pels seus clients.

Coneix més sobre dropi